شناسه خبر: 17154نسخه چاپی
تاریخ خبر: 1402/6/21 17:11

صیانت از زنان و خانواده‌ها یکی از نکات ویژه سفرهای استانی دولت است

دکتر خزعلی؛ معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در حاشیه دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر انقلاب در گفت‌و گو با رسانه‌ی KHAMENEI.IR:برای اولین بار یک درصد بودجه تکلیفی دستگاه‌های اجرایی به زنان و خانواده اختصاص پیدا کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، دکتر انسیه خزعلی؛ معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در حاشیه دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر انقلاب در گفت‌و گو با رسانه‌ی KHAMENEI.IR: ‌

️این دولت به صورت مصداقی تلاش کرده پشتیبانی‌های لازم از نظر بودجه‌ای را برای زنان تأمین کند. برای اولین‌بار یک‌درصد بودجه تکلیفی دستگاه‌های اجرایی به زنان و خانواده اختصاص پیدا کرده است. در سفرهای استانی، شاهد هستیم که بودجه ویژه‌ای برای زنان و خانواده و پیشگیری از آسیب‌ها تصویب میشود. در موضوعاتی مانند زنان سرپرست خانوار بصورت خاص هم قانون تصویب شده هم مراحل اجرایی و عملیاتی توانمندسازی این قشر را داریم طی میکنیم. ‌ ️نسبت به سال گذشته، نرخ بیکاری زنان یک‌درصد کاهش پیدا کرده است. البته ما تلاشمان بر این است که با ایجاد شغل منعطف، خانم‌ها بتوانند هم مسئولیت‌اجتماعی و هم مسئولیت‌خانواده را در کنار هم جمع کنند.